Jurnal de vacanță în imagini, realizate cu telefonul (Prima săptămână)

Gata, frumoasa noastră vacanță s-a terminat, intră deja la capitolul amintiri de neuitat. Am revenit în țară, sunt din nou online, în sensul că am acces la internet broadband de calitate, nu mai depind doar de serviciile de roaming ale operatorilor telecom.

Prietenii mei de pe Facebook, cei care mă urmăresc pe Instagram și pe blogul de călătorii hailaplimbare.ro au idee prin ce locuri ne-au dus picioarele în acest final de vară și început de septembrie – în mare parte prin Dolomiți, munți și locuri pe care plănuiam să le vizităm de ceva timp.

Așa că m-am gândit să vă fac un scurt jurnal de vacanță în imagini, toate realizate cu telefonul din dotare, un Huawei P10. Nu pentru că nu aș fi avut și o cameră foto la mine, cu ajutorul căreia am făcut o mulțime de alte poze, ci mai ales pentru că sunt destul de mulțumit de comportamentul smartphone-ului la acest capitol.

Nu, nu este perfect, din păcate, dar reușește să capteze în mai toate condițiile imagini de o calitate decentă, majoritatea bune pentru partajarea pe internet, unele chiar pentru imprimat pe hârtie foto. Și cum am făcut aproape 1800 de poze cu ajutorul lui pe tot parcursul vacanței, m-am gândit să vă arăt și vouă câteva dintre ele.

Să începem…Drumul a fost unul destul de lung, am dormit o noapte în Ungaria, încă una în Slovenia. Duminică, în prima zi de Dolomiți, chiar după ce ne-am cazat, am mers în Santa Magdalena pentru a vedea celebra biserică San Giovanni, atât de vestită din imaginile pe internet. Și am văzut-o, de aproape.

Și ne-a plăcut atât de tare acolo încât am mai revenit de câteva ori. Noi dar și mulți alți turiști, pentru că se duceau destul de mulți acolo.

A doua zi, luni 28 august 2017, s-a anunțat potrivnică plimbărilor pe munte, cum aveam de gând, așa că ne-am reorientat și am mers într-un frumos orășel medieval – Glorenza. Un orășel poziționat în continuare în interiorul zidurilor medievale de apărare. Câteva imagini de acolo, în continuare.

Mai multe impresii și poze, aici.

Marți, 29 august – A treia zi și prima cu soare. Prima plimbare pe munte – am ales un traseu din masivul Puez Odler, între Malga Zannes și celebra cabană Odle – GeiserAlm. În total am stat aproximativ 7 ore pe munte, a fost o zi cu aedvărat superbă.

Mai multe imagini, aici.

Miercuri, 30 august – Cea de-a patra zi a fost dedicată tot unei drumeții, de partea cealaltă a munților Puez Odler pe care i-ați văzut mai sus – de la Col Raiser și până la Forcella Pana, unde am avut parte de o priveliște de vis.

Mai multe imagini și impresii, aici.

Joi, 31 august – Următoarea zi am avut parte de o drumeție extraordinară la Cinque Torri, aproape de Cortina D’Ampezzo. Dar oboseala acumulată se simțea deja printre combatanți, așa că în zilele următoare am lăsat-o mai moale.

Mai multe impresii și imagini de la Cinque Torri, aici.

Iar seara am admirat peisajele din jurul lacului Braies.

Vineri, 2 septembrie, prima zi ploioasă. Nu am făcut mare lucru dar am vizitat unul dintre orășelele noastre bavareze preferate – Mittenwald.

Sâmbătă, 3 septembrie, tot o zi ploioasă in Brixen, orașul lângă care eram cazați. Am vrut să fugim de ploaie mai spre sud, la Lacul Garda, dar nu am scăpat de ea nici acolo. Ne-am plimbat liniștiți totuși vreme de câteva ore prin frumosul orășel Malcesine.

Mai multe imagini și impresii, aici.

Cam atât pentru prima săptămână de vacanță. Dar vă mai arăt și niște panorame realizate cu telefonul Huawei P10, sarcină la care se descurcă la fel de bine.

Vedere la Geiseralm în Puez Odler
Vedere de la Forcella Pana in Puez Odler
Lacul Braies
In Mittenwald
Lacul Garda, vedere asupra castelului Scaligeri din Malcesine

Va continua…

Please follow and like us:

Bogdan Petre

Acest blog infiintat in 2008 este si va ramane pasiunea mea principala. Sunt interesat de gadget-uri de orice fel, de la smartphone-uri, tablete, laptopuri si pana la sisteme audio sau camere foto. In plus, incerc pe cat imi permite timpul sa invat noi lucruri despre arta fotografica. De asemenea, voi incerca pe cat posibil sa relatez despre locurile frumoase pe care le intalnesc in calatoriile mele din vacante.