emag.ro: ExtraGarantia de Retur “Limitata”

Mi se pare laudabila initiativa celor de la emag.ro prin oferirea unei garantii de retur de 30 de zile pentru produsele care nu sunt exact ce v-ati dorit. Aduce parca un pic de normalitate in retailul din mioritica noastra tarisoara. Eram putin gelos pe oamenii din Germanica care au astfel de servicii si la “chiloti “cred, nu numai  electronice, electrocasnice, sau de oricare alta natura.

Detalii despre aceasta initiativa, “ExtraGarantie de Retur de la eMAG”, gasiti chiar pe site-ul lor , aici.

Adica, daca v-ati cumparat ceva, aproape orice, si acel lucru nu va intruneste asteptarile, puteti sa-l returnati in decursul a 30 de zile. Cred ca au fost momente in care am avut as fi avut si eu nevoie de asa ceva.

De ce spun “Limitata”? Pentru ca acest serviciu, este oferit initial pentru achizitiile realizate intre 8 februarie – 30 aprilie 2010.  Deci, este o perioada de test, in care vor sa vada daca acest serviciu poate aduce un real beneficiu afacerii lor sau dimpotriva. Parerea mea este ca perioada este prea mica, prea limitata in timp. De ce? Mi se pare prea putin timp  la dispozitie pentru ca noi, cumparatorii, sa ne obisnuim cu un astfel de serviciu. Beneficiile pentru o astfel de oferta se pot vedea in timp. Mai ales ca pot fi o garantie pentru cel care le ofera, garantie ca este un vanzator serios si cu grija pentru clientii lui.

Dar, cum noi suntem romani, deci, inventivi, va fi chiar interesant de urmarit cum se comporta ofertantii acestui serviciu in cazul unor abuzuri. Adica in cazul in care un om este nehotarat pentru un produs de vreo 2 sau 3 ori. Sau poate de mai multe ori. 😀

Sincer sa fiu, dupa perioada de “proba”, sper sa fie extins acest serviciu pentru totdeauna. Speranta moare ultima, normal…

Exceptie la retur fac urmatoarele produse care au fost desigilate:

a. Licente software;
b. Consumabile;
c. Produse de ingrijire personala;
d. Extensii de garantii;
e. Produsele din categoria “servere”

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
f. Produsul a fost adus pe “comandă specială”;
g. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
h. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
i. Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
j. Licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
k. Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;

Toate detaliile le puteti afla de pe site-ul emag: http://info.emag.ro/Extra_Garantia_de_Retur.

Cu acest articol particip la concursul Un Sony Vaio pentru cel ce duce vestea buna! Numarul meu norocos este <1973>.

4 thoughts on “emag.ro: ExtraGarantia de Retur “Limitata”

  • February 8, 2010 at 5:26 pm
    Permalink

    Bogdan, limitarea de care vorbesti este doar pentru evaluare si se refera la perioada dupa care vom face fine tuning la conditii, daca va fi cazul. In perioada asta nu vom schimba deloc conditiile.
    Nu cred ca lanseaza nimeni un produs/.serviciu doar pentru 2 luni, ce zici ? 🙂

    Reply
    • February 8, 2010 at 5:30 pm
      Permalink

      Eu asa am inteles din pagina de prezentare, ca este o oferta doar pentru perioada aia. Normal ca ma astept sa o extindeti dupa ce evaluati rezultatele serviciului. Eu va urez bafta in relatia cu consumatorul roman! 😀

      Reply
    • February 8, 2010 at 11:39 pm
      Permalink

      habar nu aveam…. recunosc..
      cat despre concurs..niciodata nu am castigat nimic..
      iar atunci cand am castigat..nu am primit premiul :O)) si era ditamai firma serioasa la nivel mondial.. 😀

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *