Noua Jucarie – O campanie de succes

Campania online “Noua Jucarie”, dezvoltata de catre Fast Forward Communications si Millenium Communications, agentii partenere care gestioneaza impreuna contul de comunicare al Samsung Electronics Romania, a fost nominalizata in cadrul Sabre Awards 2010 la categoria Technology si Consumer Tech (http://www.holmesreport.com/story.cfm?edit_id=11308&typeid=1&goto=story ).

Mentionez ca proiectul “Noua Jucarie” a fost special conceput pentru lansarea si prezentarea pe piata noastra a camerei foto compacte Samsung ST550. Cum este prima camera foto cu dual-view, functie care ajuta la realizarea unor autoportrete reusite, campania s-a desfasurat intr-un mediu specific, pe Facebook. Un participant activ al campaniei a fost si fotograful Cornel Lazia care, dupa colaborarea cu micuta cu doua ecrane, a declarat, citez: “Prin fotografiile pe care le-am facut am descoperit inca o data că sunt inconjurat de oameni speciali si frumosi. Sper ca prin imaginile facute in cadrul proiectului si ei sa fi descoperit acelasi lucru.”

Una dintre campaniilee de comunicare reusite in online-ul romanesc, chiar prima pe Facebook (daca nu ma insel), de la care multe alte companii de PR au ce invata. Eu le urez sa castige premiul cel mare. Bafta!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *