weekend la mare…

Ieri am hotarat ca trebuie sa vedem si noi marea anul asta, asa ca am plecat dis de dimineata catre ea. Fara sa rezervam cazare, daca nu gaseam eram hotarati sa ne intoarcem, mai mult contau cele cateva ore pe care urma sa le petrecem pe plaja de la Corbu. In doua ore si jumatate am ajuns in Navodari, desi autostrada a fost destul de aglomerata. Nu am mers pana la Constanta pe ea ci am preferat ca de la Cernavoda sa urmam traseul Silistea – Tepes Voda – Dorobantu – Mihail Kogalniceanu – Lumina – Navodari. A fost mai liber pe aici…

Dupa ce am ajuns in Navodari ne-am zis sa intrebam la cele doua hoteluri pe care le stiam daca mai au camere si, culmea, am avut noroc chiar de la primul. Nu am mai stat pe ganduri si ne-am cazat.

Apoi am plecat catre plaja de la Corbu, aflata cam la 12Km de Navodari. Nu mai este la fel de pustie ca acum cativa ani dar tot este mai libera decat cele de la Mamaia, Navodari, Eforie etc. Nu te deranjeaza nimeni, exista o distanta de cel putin 10-15 metri fata de alte familii sau persoane care stau la plaja. Cei care vor sa se relaxeze fara a fi deranjati de muzica tare, vanzatori ambulanti sau cine stie ce alte persoane dubioase, le recomand sa vina aici. Desigur, exista si reversul medaliei – nu sunt terase sau magazine, nici macar toalete publice mai ingrijite. Dar parca plaja este mai curata anul asta, fata de anii trecuti.

Am renuntat complet la DSLR in weekendul asta. Normal ca nu puteam pleca fara niciun aparat foto. Insa am preferat sa ma insoteasca compacta tough Olympus TG-2, mai pretabila unor astfel de conditii.

M-am bagat cu ea in mare fara nicio remuscare, stiam ca va rezista fara probleme. Si cred ca am stat mai mult de o ora cu ea in apa, incercand sa surprind poze atat cu pustiulica cat si cu atmosfera de acolo.

Cateva imagini mai jos.

Pe la 12.30 am plecat de pe plaja si am mers la hotel, unde am mancat de pranz si am tras un pui de somn. Pe la ora 18.30 am iesit iar pe plaja, de data asta in Navodari. Doar ne-am plimbat, nu ne-am mai asezat la plaja. Chiar am mers pana in locul in care se face kiteboarding. Am stat si i-am privit cu admiratie pe cei care practica acest sport.

Cateva imagini, mai jos.

Am incercat sa stam si seara pe plaja dar pentru ca eram atractia tantarilor ne-am retras pe la ora 21.00 in camera de hotel. Ne-am culcat cu gandul sa o luam din loc cat mai devreme in urmatoarea zi (adica azi) catre plaja de la Corbu. Zis si facut, la ora 8.30 eram deja acolo numai ca vremea nu a mai tinut cu noi. Ne-a intampinat un vant puternic care iti baga nisip in toate orificiile pe care le aveai la purtator. Am incercat sa ne asezam pe plaja dar nu era chip de stat acolo. Mai ne-am plimbat vreme de 1 ora dupa care ne-am urcat in masina si am taiat-o catre Bucuresti.

Nu inainte de a mai face cateva poze.

Nu-i nimic, ne-am propus sa revenim…

Please follow and like us:

Bogdan Petre

Acest blog infiintat in 2008 este si va ramane pasiunea mea principala. Sunt interesat de gadget-uri de orice fel, de la smartphone-uri, tablete, laptopuri si pana la sisteme audio sau camere foto. In plus, incerc pe cat imi permite timpul sa invat noi lucruri despre arta fotografica. De asemenea, voi incerca pe cat posibil sa relatez despre locurile frumoase pe care le intalnesc in calatoriile mele din vacante.