O zapada a mieilor in martie, in Poiana Brasov

Sambata a fost o zi superba de primavara in Poiana Brasov, cu soare si temperaturi in jurul a 20 de grade Celsius. In schimb, noaptea spre duminica a inceput sa fulguiasca iar dimineata cand ne-am trezit am vazut ca totul fusese acoperit cu un strat subtire de zapada. Copiii au fost cei mai fericiti, s-au pregatit imediat de bulgareala.

Nu stiu daca a fost o zapada a mielilor in adevaratul ei sens, pentru ca inca nu este inceput de aprilie, dar sigur a fost una dintre ultimele sfortari ale iernii inainte de a-i lasa pe deplin locul primaverii.

Dupa ce am luat micul dejun, am iesit impreuna cu nazdravanii la o scurta plimbare prin imprejurimi. Normal, cum eu nu pot sta locului, am facut si cateva instantanee cu mirrorless-ul Olympus. Tare m-am bucurat cand intr-o poienita am vazut brandusele iesind la soare din zapada proaspat asternuta. As fi pierdut ore in sir acolo pentru a surprinde din toate unghiurile posibile floricelele, numai ca gasca cu care eram nu m-a lasat, trebuia sa ajunga rapid in alta parte.

Apropo, in Poiana Brasov am stat pentru doua nopti la Pensiunea Club Heraldic, unde ne-am simtit excelent. Personalul este de treaba, atent cu clientul, camerele curate, majoritatea spatioase, mai putin cele de la clasa economic pe care nu vi le recomand. Mi-au placut foarte tare acolo obiectele de decor medievale.  Nu in ultimul rand, micul dejun este diversificat si gustos. Din cate am observat, in perioada asta au preturi bune pe booking.com.

Deci, cateva imagini realizate intr-o frumoasa dimineata cu zapada in luna martie in Poiana Brasov, in continuare.

Bogdan Petre

Acest blog infiintat in 2008 este si va ramane pasiunea mea principala. Sunt interesat de gadget-uri de orice fel, de la smartphone-uri, tablete, laptopuri si pana la sisteme audio sau camere foto. In plus, incerc pe cat imi permite timpul sa invat noi lucruri despre arta fotografica. De asemenea, voi incerca pe cat posibil sa relatez despre locurile frumoase pe care le intalnesc in calatoriile mele din vacante.