Pe platou, cu Sony A6000

Ieri, in ciuda avertismentelor meteo, am fugit la munte. Nu am mers prea departe, ne-am oprit la Sinaia. Pentru ca vremea nu se anunta favorabila, mai intai am mers la Peles. Ne-am plimbat prin curtea castelului, apoi am baut o ciocolata calda la terasa fostului Corp de Garda, acum transformat intr-un mini-hotel. De altfel, unul dintre locurile noastre favorite. Ne place sa stam acolo, sa privim castelul, in special intr-o zi linistita. Acum nu mai de liniste nu putea fi vorba, pentru ca erau o groaza de turisti.

Cum a aparut soarele, ne-am strans lucrurile si ne-am urcat in masina. Am iesit din Sinaia pe drumul catre Targoviste apoi am facut dreapta pe soseaua asfaltata catre Piatra Arsa. In 30 de minute eram acolo. Am luat pranzul, pentru ca se facuse deja ora, apoi am luat-o la picior pe platou catre Cabana Babele. Vremea superba, cu soare si nori, tocmai buna pentru o plimbare linistita printre jnepeni, apoi pe platou, catre Caraiman. Din pacate nu am putut ajunge la Crucea de pe Caraiman, desi avusesem in plan. Era prea tarziu si nu aveam timp sa ne intoarcem la masina. Cu alta ocazie, cand vom urca pe munte mai de dimineata si mai echipati.

Normal, pe o vreme atat de frumoasa merita sa fac si cateva instantanee. Am avut la mine camera mirrorless Sony A6000, una despre care am citit review-uri favorabile pe site-urile de specialitate. In acele conditii, cu soare destul de puternic, am fost extrem de multumit ca are vizor electronic, pentru ca ecranul LCD nu era tocmai lizibil. Este un accesoriu extrem de util in astfel de conditii. In plus, camera focalizeaza repede, declanseaza la fel, cu siguranta este una dintre cele mai performante mirrorless-uri utilizate de mine.

Am folosit-o impreuna cu un obiectiv 55-210mm. Ce a captat Sony A6000, puteti vedea in continuare. Pozele nu sunt prelucrate, le-am pus asa cum le-a realizat camera, desi daca le-as fi trecut printr-un program de editare gen Adobe Lightroom ar fi aratat mult mai bine.

Bogdan Petre

Acest blog infiintat in 2008 este si va ramane pasiunea mea principala. Sunt interesat de gadget-uri de orice fel, de la smartphone-uri, tablete, laptopuri si pana la sisteme audio sau camere foto. In plus, incerc pe cat imi permite timpul sa invat noi lucruri despre arta fotografica. De asemenea, voi incerca pe cat posibil sa relatez despre locurile frumoase pe care le intalnesc in calatoriile mele din vacante.