UPC România a dat publicității rezultatele financiare și de performanță din T3 2017
UPC România, parte a Liberty Global, a făcut publice rezultatele financiare și de performanță în trimestrul al treilea din 2017.
Pe scurt, principalele rezultate din T3 2017 ar fi următoarele:
- Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 255.700 de case noi, reprezentând o creştere de peste 9% faţă de T3 2016, ajungând la 3.008.100 gospodării din România
- 5% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 8% mai mulţi clienţi de internet şi 16% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu T3 2016
- Lansarea noii oferte de servicii pentru clienţi, HAPPY HOME, oferind viteze de internet de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, CONNECT BOX – modemul Wi-Fi şi HORIZON – pentru o experiență TV completă, cu redarea canalelor chiar și pe internet
- Creşterea anuală a veniturilor UPC în lei cu peste 6,5% în T3 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Pe larg…
UPC România a continuat investiţiile în extinderea reţelei pentru a oferi acces la internet de mare viteză şi servicii TV la calitate digitală cât mai multor clienţi. La finalul lunii septembrie 2017, acestea sunt disponibile pentru 3.008.100 de case, o creştere de peste 9% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016. Astfel, anual s-au adăugat aproximativ 255.700 case în aria de acoperire digitală UPC.
UPC a înregistrat creşteri și pe segmentul serviciilor de internet, compania adăugând 43.800 de noi abonamente de internet într-un an, ceea ce reprezintă o creştere de peste 8%. La 30 septembrie 2017, UPC oferă servicii de internet către 568.700 de clienţi, peste 300.000 dintre aceştia beneficiind de modemul de ultimă generaţie CONNECT BOX.
Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 33.800 de abonamente în ultimul an, baza de abonamente crescând cu peste 5% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 663.400 de clienţi. 100.000 media-box-uri HORIZON au fost achiziţionate de clienţii UPC in primul an de la lansare.
Segmentul de telefonie a înregistrat o creştere anuală de 16%, în al treilea trimestru din 2017 compania atingând o bază de aproximativ 519.600 de clienţi pentru serviciile de telefonie.
În T3 2017 UPC România a înregistrat o creştere a bazei de abonamente (RGU), adăugând 144.800 noi abonamente, comparativ cu anul trecut (creştere de 6,5%), baza totală de RGU ajungând la 2.370.600 la 30 septembrie 2017.
De asemenea, baza de clienţi a UPC România a crescut în T3 2017 cu aproximativ 62.500 noi clienţi comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, compania a încheiat trimestrul al III-lea 2017 cu un număr total de 1.321.900 clienţi (UPC Romania + Focus Sat).
În T3 al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de peste 184 milioane lei, ceea ce reprezintă o creştere de peste 6,5% faţă de peste 173 milioane lei în T3 2016.
Avem și un infografic interesant.