UPC România a dat publicității rezultatele financiare și de performanță din T3 2017

UPC România, parte a Liberty Global, a făcut publice rezultatele financiare și de performanță în trimestrul al treilea din 2017. 

Pe scurt, principalele rezultate din T3 2017 ar fi următoarele:

  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 255.700 de case noi, reprezentând o creştere de peste 9% faţă de T3 2016, ajungând la 3.008.100 gospodării din România
  •  5% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 8% mai mulţi clienţi de internet şi 16% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu T3 2016
  • Lansarea noii oferte de servicii pentru clienţi, HAPPY HOME, oferind viteze de internet de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, CONNECT BOX – modemul Wi-Fi şi HORIZON – pentru o experiență TV completă, cu redarea canalelor chiar și pe internet
  • Creşterea anuală a veniturilor UPC în lei cu peste 6,5% în T3 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Pe larg…

UPC România a continuat investiţiile în extinderea reţelei pentru a oferi acces la internet de mare viteză şi servicii TV la calitate digitală cât mai multor clienţi. La finalul lunii septembrie 2017, acestea sunt disponibile pentru 3.008.100 de case, o creştere de peste 9% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016. Astfel, anual s-au adăugat aproximativ 255.700 case în aria de acoperire digitală UPC.

UPC a înregistrat creşteri și pe segmentul serviciilor de internet, compania adăugând 43.800 de noi abonamente de internet într-un an, ceea ce reprezintă o creştere de peste 8%. La 30 septembrie 2017, UPC oferă servicii de internet către 568.700 de clienţi, peste 300.000 dintre aceştia beneficiind de modemul de ultimă generaţie CONNECT BOX.

 Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 33.800 de abonamente în ultimul an, baza de abonamente crescând cu peste 5% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la un total de 663.400 de clienţi. 100.000 media-box-uri HORIZON au fost achiziţionate de clienţii UPC in primul an de la lansare. 

Segmentul de telefonie a înregistrat o creştere anuală de 16%, în al treilea trimestru din 2017 compania atingând o bază de aproximativ 519.600 de clienţi pentru serviciile de telefonie.

În T3 2017 UPC România a înregistrat o creştere a bazei de abonamente (RGU), adăugând 144.800 noi abonamente, comparativ cu anul trecut (creştere de 6,5%), baza totală de RGU ajungând la 2.370.600 la 30 septembrie 2017.

De asemenea, baza de clienţi a UPC România a crescut în T3 2017 cu aproximativ 62.500 noi clienţi comparativ cu perioada similară a anului trecut. Astfel, compania a încheiat trimestrul al III-lea 2017 cu un număr total de 1.321.900 clienţi (UPC Romania + Focus Sat).

În T3 al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de peste 184 milioane lei, ceea ce reprezintă o creştere de peste 6,5% faţă de peste 173 milioane lei în T3 2016.

Avem și un infografic interesant.

 

Bogdan Petre

Acest blog infiintat in 2008 este si va ramane pasiunea mea principala. Sunt interesat de gadget-uri de orice fel, de la smartphone-uri, tablete, laptopuri si pana la sisteme audio sau camere foto. In plus, incerc pe cat imi permite timpul sa invat noi lucruri despre arta fotografica. De asemenea, voi incerca pe cat posibil sa relatez despre locurile frumoase pe care le intalnesc in calatoriile mele din vacante.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *