Rezultate financiare UPC România în T3 2018, pe creștere
UPC România, parte a grupului Liberty Global, a înregistrat rezultate în creştere în trimestrul al III-lea din 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Principalele rezultate din T3 2018:
- Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 102.400 de case ajungând la 110.500 gospodării din România
- Investiţiile constante în conţinut video şi inovaţii tehnologice pentru clienţi au determinat creşteri pe toate segmentele în T3 2018: 4,4% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 4,3% mai mulţi clienţi de internet şi 9,3% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu T3 2017
- Accelerarea creşterii segmentului B2B datorită ofertelor personalizate conform nevoilor clienţilor şi soluţiilor dedicate companiilor mari, precum și segmentului SoHo care a înregistrat o performanță foarte bună
- Creşterea anuală a veniturilor UPC cu 4%*, la 164,2 milioane lei* în T3 2018, comparativ cu 158 milioane lei în aceeaşi perioadă a anului trecut
Internetul şi telefonia continuă trendul ascendent
Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 24.200 de noi abonamente, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 4,3%. La 30 septembrie 2018, UPC oferă servicii de internet către 592.900 de clienţi. De asemenea, peste 400.000 de modem-uri CONNECT BOX, oferă clienţilor UPC cea mai bună experienţă Wi-Fi în orice colţ al casei. Rata de adopție accelerată confirmă că serviciul nostru de internet îndeplineşte nevoia de conectivitate a clienţilor UPC.
Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 9,3%, în al III-lea trimestru din 2018 compania atingând o bază de 567.800 de clienţi pentru serviciile de telefonie (48.200 clienţi noi).
Conţinutul TV premium pentru clienţi – element principal al strategiei UPC
Televiziunea digitală a adus companiei 29.200 de abonamente noi în ultimul an, baza de abonamente crescând cu aproape 4,4% faţă de perioada similară a anului 2017, ajungând la un total de 692.600 de clienţi. 200.000 de mediabox-uri HORIZON se găsesc în casele clienţilor UPC, care se bucură astfel de o experienţă de televiziune complet nouă, cu funcţia Replay TV, ce permite vizualizarea competiţiilor sportive, emisiunilor şi filmelor preferate cu până la 7 zile în urmă.
Ca parte a strategiei de a aduce cel mai bun conținut TV, din această toamnă, clienții UPC se bucurã de meciurile din Liga Campionilor și Europa League pentru următoarele trei sezoane, oriunde, pe orice ecran cu aplicația Horizon Go și oricând cu funcția Replay a mediabox-ului Horizon.
Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generaţie
Eforturile companiei au continuat în zona de investiţii pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor. La sfârşitul lui septembrie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.110.500 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de 3,4% (102.400 de noi case).
Creşterea numărului de abonamente, clienţi şi a veniturilor
În T3 2018, UPC România a înregistrat o creştere anuală a bazei de abonamente (RGU) de aproximativ 3,7%, adăugând 74.100* noi abonamente. Creşterea numărului de abonamente (RGU), la 2.089.600* pe toate segmentele – televiziune, internet şi telefonie – confirmă faptul că oferta noastră de servicii pentru clienţi răspunde nevoilor şi aşteptărilor acestora.
La sfârşitul trimestrului al III-lea 2018, UPC România are un numãr total de 975.100* clienţi.
Ĩn T3 2018, UPC România a înregistrat venituri de 164,2 milioane lei*, ceea ce reprezintã o creştere de 4%* faţã de 158 milioane lei* în trimestrul T3 2017. Dacã ne referim la primele 9 luni ale anului 2018, veniturile înregistrate de UPC România sunt de 489,69 milioane lei*, o creştere cu 5%* faţã de 466,3 milioane lei* în primele 9 luni ale anului 2017.
*Toate cifrele de mai sus se referã la operaţiunile prin cablu ale UPC România, excluzând operaţiunile de televiziune prin satelit ale Focus Sat România