O vară cu ASUS Zenfone 6, impresii și instantanee de prin vacanță

Vacanța de vară a copiilor este un prilej binemeritat și pentru noi, adulții, de a ne lua câteva clipe de răgaz de la tumultul cotidian, serviciu-acasă, acasă-serviciu ecțetera… Așa că plecăm care încotro, pe unde ne face plăcere, pe unde ne permitem, unii în vacanțe de vară mai active, alții doar cu odihna în minte.

Și, după cum am spus-o de atâtea și atâtea ori, din vacanțe ne întoarcem cu o mulțime de amintiri frumoase, întipărite atât în memoria noastră, dar și pe ecranul telefonului sau pe cardurile camerelor foto.

Amintiri, imagini video și instantanee cu toate locurile și lucrurile frumoase și interesante care ne-au ieșit în cale, cu toate momentele deosebite experimentate, trăite. Care, după cum ne vine cheful, le împărtășim cu amicii din rețelele sociale, cu prietenii reali sau ceilalți membri ai familiei rămași acasă. Suntem conectacți permanent cu toți cei dragi nouă, de oriunde ne-am afla.

Sigur, am mai spus-o de atâtea ori, iar mă repet, o cameră foto este sfântă pentru captarea unor imagini de calitate în timpul unei vacanțe, nu o să mai revin acum asupra atuurilor sale versus camera unui smartphone.

Dar… Dar smartphone-urile sunt de ceva timp tot mai bune la realizarea de instantanee foto-video, astfel că nu puțini sunt cei care apelează doar la serviciile lor, chiar și într-o vacanță. Se face poza, se urcă imediat într-o rețea socială, feedback-ul primit din partea prietenilor virtuali fiind practic imediat. Nu degeaba sunt atâtea statistici care afirmă că majoritatea pozelor realizate la ora actuală sunt într-un număr covârșitor realizate cu telefoanele mobile.

În prima parte a acestei veri, într-o scurtă vacanță prin Bulgaria dar și prin Grecia, am avut la dispoziție noul ASUS Zenfone 6. Un smartphone complet din punctul meu de vedere, performant atât la nivel hardware cât și din punct de vedere al realizării de imagini foto-video. Dar și cu o autonomie de invidiat, un aspect util pentru cei ocupați cu vizitarea a câtor mai multe obiective turistice.

Pe lângă faptul că am făcut peste 3000 de poze și de filmulețe în cele 10 zile de vacanță, toate încă stocate în cei 128GB ai spațiului de stocare intern, mi-a fost partener de navigare pe șosele și pe autostrăzi, sursă de informare pentru anumite destinații și obiective turistice, precum și instrument de comunicare prin intermediul vocii, al mesageriei scrise sau al rețelelor sociale. Fără reproș, un smarpthone de top actual, cu nimic mai prejos din punct de vedere comportamental față de modele concurente cu mult mai scumpe.

V-am mai arătat cum face poze și cum filmează acest ASUS Zenfone 6, dar și în acel articol îmi exprimam regretul că nu am avut la dispoziție peisaje mai frumoase, locuri mai interesante, experiențe mai deosebite înregistrate cu performantul său sistem foto, cu o cameră rotativă… Iată că l-am avut la dispoziție în prima parte a acestei veri, când ne-am luat un scurt răgaz de la canicula și praful Bucureștiului prin locuri pe care nu le mai călcasem până acum.

Dacă anul trecut făceam un jurnal de vacanță cu imagini realizate cu ASUS Zenfone 5 (prima parte, a doua parte), acum în 2019 voi prezenta cele mai frumoase poze captate de noul ASUS Zenfone 6. De prin Munții Rila ai Bulgariei, de pe la Plovdiv, de la Meteora dar și de pe coasta Mării Ionice, în Grecia. Unde am trăit momente incredibile împreună cu prietenii noștri și unde am descoperit locuri de toată frumusețea, cu peisaje care îți taie răsuflarea.

Vacanța noastră a început cu un frumos răsărit pe Dunăre, poză făcută chiar de pe podul dintre Giurgiu și Ruse…

Răsărit pe Dunăre

Prin Munții Rila, cu ASUS Zenfone 6

De exemplu, Munții Rila ai Bulgariei sunt o destinație de vacanță pe care o recomand oricărui pasionat de drumeții în natură. Pentru că se ajunge relativ repede acolo, cam în 6 ore de la București, pentru că au o mulțime de trasee turistice pe munte, pentru orice gen de turist, mai antrenat sau mai amator. Iar peisajele sunt cu adevărat încântătoare, îți taie răsuflarea.

Într-una dintre drumeții, care a durat aproximativ 8 ore, am ajuns sus pe vârful Musala, la 2925m, cel mai înalt vârf din Balcani.

Mai multe imagini și impresii din acea strașnică excursie de o zi către vârful Musala din Munții Rila, pe hailaplimbare.ro.

Într-o altă drumeție, am făcut circuitul celor 7 lacuri din Munții Rila, unde peisajele au fost la fel de spectaculoase.

Mai multe instantanee de acolo, pe hailaplimbare.ro.

Ne-am simțit extraordinar și în Plovdiv, al cărui centru istoric este cu siguranță la nivel european. Ne-au încântat peste măsură vechile case ale negustorilor, restaurate și transformate în muzeu.

Mai multe impresii din Plovdiv, orașul care merită un adevărat city-break, pe hailaplimbare.ro.

Am trecut și pe la Mănăstirea Rila…

La Mănăstirea Rila

Pădurea de Piatră și ale sale Mănăstiri cocoțate în vârf de stâncă, de la Meteora

Acolo, la Meteora, parcă ești rupt de realitate, parcă pășești într-o altă lume, aievea, pentru că spectacolul naturii și al creației divine este unul ce nu poate fi măsurat în cuvinte. Stăteam acolo sus, în punctele de observație, dimineața dar mai ales seara, în căutarea apusului perfect, și nu-mi venea a crede ceea ce mi se înfățișează în fața ochilor.

Iar apusurile, la Meteora, sunt fantastice…

Apus la Meteora

Mai multe imagini de la Meteora, pe hailaplimbare.ro.

Pe coasta Mării Ionice, instantanee realizate cu ASUS Zenfone 6

Ultimele patru zile ale vacanței le-am petrecut la mare, pe coasta Mării Ionice. Dar nu am stat doar cu burta la soare acolo, am descoperit alte locuri frumoase, pe care vi le recomand cu toată inima…

Prin frumosul orășel Parga…

… cu vederi incredibile de sus de la Cetatea Venețiană.

Parga, văzut de sus, de la Cetatea Venețiană

Mai multe imagini din Parga, pe hailaplimbare.ro.

Prin insula Lefkada, cu gura căscată la frumoasele ei plaje dar și prin cochetul orășel-port Vasiliki.

Și mai multe instantanee din turul cu mașina făcut prin Lefkada, pe hailaplimbare.ro

Dar și prin orașul Preveza, într-o zi caniculară.

Și mai multe poze realizate cu ASUS Zenfone 6 în Preveza, pe hailaplimbare.ro

Și… STOP… cam atâtea imagini momentan din prima parte a vacanței de vară, realizate cu ASUS Zenfone 6.

În orice caz voi reveni și cu mai multe instantanee, pentru că vara noastră cu ASUS Zenfone 6 este abia la început… În curând, noi surprize, din alte țări, din alți munți…

Please follow and like us:

Bogdan Petre

Acest blog infiintat in 2008 este si va ramane pasiunea mea principala. Sunt interesat de gadget-uri de orice fel, de la smartphone-uri, tablete, laptopuri si pana la sisteme audio sau camere foto. In plus, incerc pe cat imi permite timpul sa invat noi lucruri despre arta fotografica. De asemenea, voi incerca pe cat posibil sa relatez despre locurile frumoase pe care le intalnesc in calatoriile mele din vacante.

2 thoughts on “O vară cu ASUS Zenfone 6, impresii și instantanee de prin vacanță

• July 16, 2019 at 12:40 am
    Permalink

Salutare,
    Excelente pozele facute cu Zenfone 6, foarte naturale mi se par culorile. Un telefon care merita mai multa atentie, chiar le-a iesit de data aceasta taiwanezilor cu acest model. Au reusit sa surprinda placut, prin originalitate.
    Pe lista mea in curand 😎

• July 25, 2019 at 3:43 pm
      Permalink

da, este un telefon foarte bun, din toate punctele de vedere… eu sunt tare multumit de cum functioneaza si mai ales de cum face poze…